dinsdag 2 maart 2010

Professional Imaging 2010


Volgend weekend gaat het evenement Professional Imaging in Nieuwegein weer van start. Vooral interessant voor Photoshop- en Lightroomgebruikers. Dit jaar staat de 20e verjaardag van Photoshop centraal. Vandaar dat Scott Kelby is uitgenodigd om de keynote te verzorgen. Zelf mag ik samen met Adobe's Ton Frederiks ook enkele sessies verzorgen. Ik laat de nieuwe mogelijkheden van Lightroom 3.0 zien en geef allerlei tips & tricks over het verbeteren van onder- of overbelichte foto's. Klik hier voor het volledige programma. Bij de balie van Adobe zijn Ton en ik beschikbaar voor al je Photoshop- en Lightroomvragen.
Het is verstandig om je eerst in te schrijven want het wordt zeer druk.
Let er ook op dat op de website 'het ontwerpmenu' van Opatel dit weekend veel tutorials te zien zijn over het werken met Lightroom en Photoshop Elements. Hierover later meer.
Ik hoop je zondag, maandag of dinsdag te zien op Professional Imaging

1 opmerking:

André Mesker zei

Ai, ik moet beter opletten want hier had ik nog wel naartoe willen gaan. Volgende keer beter. :-(

Ik heb uit nieuwschierigheid even Google Translate losgelaten op de Chinese reactie hierboven. Heel interessant:

"Het leven is altijd ups en downs, en ik voel me gelukkig gaan we naar Oh houden! !"

Eh... juist ja. :-S